قیمت آهن اسفنجی نیریز

جهت مشاوره فروش و خرید آهن اسفنجی نیریز و یا استعلام قیمت آهن اسفنجی امروز با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

03195011166 – 03195011177 – 03195011188  – 03195011199

 جهت مشاهده جدول قیمت آهن اسفنجی کلیک کنید

آنالیز و قیمت فرومنگنز پرکربن

آنالیز آهن اسفنجی نیریز

SizeAl2o3 Sio2 PS C MetallizationTotal Gangue Total Iron
9-18mm 0.5%max 4% max 0.08%max 0.005% max 0.120%max 91 -93% 4.5% Ave 88 -92%

آهن اسفنجی نیریز

آهن اسفنجی نیریز

آهن اسفنجی نیریز

آهن اسفنجی، نوعی سنگ آهن به شمار می رود که از جنس فلز می باشد و تولید آن به صورت جامد خواهد بود. شکل ظاهری این نوع آهن، دایره ای شکل می باشد و به اسفنج شباهت زیادی دارند که با استفاده از آن، شمش هایی که از جنس فولاد هستند، در کوره های الکتریکی اثرات مثبتی را به جای خواهند گذاشت و این موضوع موجب می شود تا بهره‌وری و مصرف انرژی و هم چنین شرایط مکانیکی شمشاد ها، به حالت مطلوب تری برسد. آهن اسفنجی به دو شیوه گاز و زغال به فلز اهن، تبدیل می شود.

آنالیز آهن اسفنجی نیریز

این نوع آهن نیز می تواند جایگزین مناسبی برای ضایعات آهنی باشد. آهن اسفنجی کنستانتره، از بهترین و مستحکم ترین آهن آلاتی است که در صنایع گوناگون کاربرد دارد. این آهن، از مقاومت بالایی برخوردار است، به همین علت، درجه بالایی از فلز کاری بر روی آن انجام می شود. از آن جهت کود های شیمیایی و نیز موارد شوینده و بهداشتی بهره میگیرند. این نوع آهن، مواد اولیه بسیاری از آهن ها به شمار می رود. این اهن، گوگرد و فسفر کمی را در ساختار خود جای داده است و این خود دلیلی محکمی است تا فولاد به دست آمده از آن، دارای مرغوبیت بالایی باشد.

فروش آهن اسفنجی نیریز

فروش این نوع آهن، به انواع کارخانه های داخل کشور به صورت عمده انجام می پذیرد. در حوزه صادرات، این کارخانه توانسته بخش زیادی از آن را به خود اختصاص دهد و در تناژ بالا به کشور های مختلف صادر کند. این نوع کارخانه، از مراکزی می باشد که در ایران، در حیطه احیای مستقیم و تولیدات آهن اسفنجی به فعالیت می پردازد. این کارخانه، علاوه بر فروش عمده، امکان سفارش در حجم های کمتری را نیز برای مشتریان، به وجود آورده است.

قیمت آهن اسفنجی نیریز

قیمت این نوع آهن، توسط تولید کنندگان و متخصصانی تعیین می شود که حوزه تولیدات این محصول، دارای تخصص و تجربه کافی باشند. نکته قابل توجه آن است که هیچ فروشنده ای حق ندارد که این محصول را به قیمتی بالاتر از حدودی که تعیین شده است، به فروش برساند. البته شاهد نظارت و پیگیری های شدیدی بر روی هزینه های آن، بوده ایم که این مورد باعث شده تا فروشندگان به تخلف و گران فروشی روی نیاورند. قیمت هر نوع کالایی، مهم ترین عاملی است که پس از کیفیت، مرود توجه مشتریان قرار می گیرد و متقاضیان همواره به دنبال خریداری محصولاتی هستند تا در عین با کیفیت بودن، دارای قیمتی معقول نیز باشد. قیمت روزانه این نوع آهن، هفتگی با توجه به بازار فولاد دائما تغییر می یابد و گاها ممکن است در شیب نزولی و صعودی دچار نوساناتی شود. شرایط بازار فولاد در دنیا و نیز نرخ ارز ریال، می تواند تاثیر چشمگیری بر قیمت آهن اسفنجی بر حسب نرخ ارز ریال داشته باشد.

مشاهده قیمت و آنالیز آهن اسفنجی اپال

روش تولید آهن اسفنجی نیریز

به طور کلی، دو روش عمده جهت تولید آهن اسفنجی نیریز در کارخانه و نیز واحد های احیا سازی مستقیم وجود دارد که در کشورمان مورد استفاده قرار می گیرد. این دو شیوه، عبارت اند از: میدرکس و پرد. تکنولوژی نوین پرد، روشی ایرانی جهت تولید آهن اسفنجی می باشد. مجتمع فولاد سازی نیریز، سومین کارخانه ای می باشد که روند احیای مستقیم و تولید آهن اسفنجی به روش پرد در آن صورت می گیرد.

مراکز عرضه آهن اسفنجی نیریز

از روش های خریداری آسان این نوع اهن، خرید به صورت آنلاین می باشد. متقاضیان می توانند در صورت تمایل، به وبسایت های رسمی و معتبر این کارخانه، مراجعه نمایند، محصولات موجود را با یکدیگر از جهت کیفیت و هزینه مقایسه کنند و در نهایت خرید خود را با اطمینان خاطر بیشتری انجام دهند. پشتیبانان فروش و مشاوران ما، آماده اطلاع رسانی و مشاوره به خریداران می باشند تا نسبت به خرید خود، مطمئن تر عمل نمایند. از دیگر محصولاتی که شرکت ما به مشتریان، ارائه می دهد، عبارت اند از: آهن اسفنجی گل‌گهر، آهن اسفنجی میانه، آهن اسفنجی اپال، آهن اسفنجی شادگان و آهن اسفنجی بافت.

جهت دیدن محصولات آهن الات سایت آهن امروز را دنبال کنید