قیمت آهن اسفنجی گلگهر

جهت مشاوره فروش و خرید آهن اسفنجی گلگهر و یا استعلام قیمت آهن اسفنجی امروز با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

03195011166 – 03195011177 – 03195011188  – 03195011199

 جهت مشاهده جدول قیمت آهن اسفنجی کلیک کنید

آنالیز و قیمت فرومنگنز پرکربن

آنالیز آهن اسفنجی گلگهر

SizeAl2o3 Sio2 PS C MetallizationTotal Gangue Total Iron
9-18mm 0.5%max 4% max 0.08%max 0.005% max 0.120%max 91 -93% 4.5% Ave 88 -92%

آهن اسفنجی گلگهر

آهن اسفنجی گلگهر

آهن اسفنجی گلگهر

آهن اسفنجی، ساختار نخستین ماده ای می باشد که از سنگ آهن تشکیل می شود تا جهت مصارف دیگری مورد استفاده قرار گیرد و در نهایت در زندگی روزمره بسیار پرکاربرد خواهد بود. بعد ظاهری این نوع آهن که به گندله شهرت دارد، دارای اشکال کروی شکل متخلخلی می باشد که به صورت پراکنده بافت آهن را به وجود آورده اند که  دلیل نامگذاری این دسته از انواع آهن ها، نیز همین مسئله می باشد. گندله عبارت است از گلوله های تهیه شده از خرده های سنگ آهن و دیگر انواع محصولات افزودنی که در ابتدا به صورت خام بوده اند. سپس طی فرایندهایی پخته، بافت آن تغییر کرده و سخت می شوند. این دسته از آهن آلات، از عیار بالایی برخوردار می باشند. از آنجاییکه این روزها، با کمبود ضایعات آهن مواجهیم، در نهایت هزینه آهن آلات، بالا رفته و این خود سبب وقوع انواع مسائل محیط زیستی می شود. نکته قابل توجه آن است که میزان آهن به کار رفته در آهن اسفنجی، مابین 84 تا 95 درصد برآورد شده است. همین موضوع، موجب شده تا آهن اسفنجی گلگهر، منبع بسیار مناسبی جهت تهیه آهن و فولاد باشد. به طور کلی این نوع آهن در کشور ما، از طریق بازیافت انواع کانی های طبیعی و هم چنین فرآوری شده تشکیل می شود. از این نوع کانی ها، در شرایطی که هنوز به دمای ذوب نرسیده اند، به روشی با نام میدریکس، آهن اسفنجی حاصل می شود.

اهن اسفنجی گلگهر، پس از آن که در فرایند فولاد سازی، ذوب و احیا گردید، برای انواع مصارفی که احتیاج است، مورد استفاده قرار می گیرد. اشکال اسلب(تختال)، شمش (بیلت) و میلگرد از انواع ای نوع اهن می باشند.

کاربرد های اهن اسفنجی گلگهر

این دسته از آهن الات، دارای کاربردهای بسیار زیادی می باشند و همین موضوع سبب شده تا تولیدکنندگان این محصولات، با استقبال خوبی از سوی مشتریان خود، رو به رو شوند. مهم ترین کارکرد این محصولات در کوره های القایی می باشد.علت این نوع استفاده، آن است که بهره گیری از این نوع آهن در کوره ها،سبب شده تا آهن اسفنجی حدود پنجاه درصد جایگزین آهن آلات قراضه شود. البته که به کارگیری آهن اسفنجی گلگهردر کوره ها، می بایست توسط متخصصان این امر صورت گیرد تا شاهد نتیجه مطلوب تری از استفاده این نوع آهن، باشیم. این کاربرد، خود به تنهایی تغییر شگرفی را در زمینه ریخته گری و نیز تهیه و ساخت فولاد رقم زده است.

قیمت اهن الات اسفنجی  گلگهر

کشور ما، از بزرگترین تولیدکنندگان این نوع آهن، محسوب می شود و از بهترین صادر کنندگان گندله می باشد. مطالعه شما جهت بررسی قیمت آهن اسفنجی گلگهر، می تواند کمک بسیار زیادی برای شما انجام دهد. بدین منظور می بایست در ابتدا، انواع کارخانجات تولید کننده این محصولات را شناسایی کنید. به این دلیل که هر کارخانه لیست قیمت متفاوتی را ارائه می دهد. جمع آوری اطلاعات تمامی کارخانه ها، نرخ اختصاصی آن ها و مقایسه مابین آن ها، زمان زیادی را از خریداران می گیرد. جهت صرفه جویی در وقت، می توانید از انواع اطلاعات به اشتراک گذاشته شده در سایت های مختلف مراجعه کنید. چنانچه به خرید این دسته از آهن الات تمایل دارید، پیشنهاد می شود جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه نمایید. همکاران ما به شما در زمینه خرید آهن اسفنجی گلگهر مشاوره می دهند.

مشاهده قیمت و آنالیز آهن اسفنجی شادگان

روش گسترده انواع اهن الات اسفنجی گلگهر

انواع شرکت های سرمایه گذاری و توسعه آهن اسفنجی گلگهر، موفقیت های چشمگیری را در جهت تهیه و تولید این دسته از آهن ها، کسب نموده اند. همین مسئله سبب شده تا اکنون، صادرات عمده این محصولات به تعداد زیاد انجام شود. البته که تحریم ها تاثیر گذاری ویژه را در صادرات این نوع محصولات داشته اند، اما با این وجود هیچگاه تهیه و تولید آن ها، توقف نکرده است و با نهایت توان و ظرفیت خود، به فعالیت پرداخته است و توانسته رکورد های خوبی را در منطقه گلگهر، به ثبت برساند. صادرات این محصولات برای کشورمان، ارزاوری داشته و از همین شیوه توانسته مشکلات ناشی از تحریم ها را رفع کند. در نتیجه، کارآفرینی در کشور رونق می‌گیرد، به گونه ای که افراد زیادی می توانند صاحب شغل شوند. بنا بر موارد گفته شده، جهت انجام صادرات موفق، می بایست عوامل مربوط به کالاهای مناسب و مرغوب را در نظر گرفت و آن ها را پیاده سازی کرد. بدین روش، رضایت مشتریان نیز جلب خواهد شد. تجارت اهن اسفنجی گلگهر، نیز می تواند در جهت صادرات دیگر آهن آلات مشابه بسیار کمک کننده باشد.

 مراکز عرضه آهن اسفنجی گل‌گهر

از آنجا که آهن اسفنجی به مقدار زیادی، مورد استفاده قرار میگیرد، مراکز فروش این نوع آهن در گلگهر، به شکل انبوه تولیدات این آهن را آغاز نموده اند. مراکز عرضه این نوع محصولات در گلگهر، امکان خریداری را برای تمامی مشتریان سر تا سر ایران فراهم آورده است. این نوع مراکز، شرایطی را بوجود آورده اند تا خریداران، بتوانند با حداقل هزینه و زمان، کالای مورد نظر خود را سفارش داده و به موقع نیز دریافت کنند. جهت راهنمایی در خرید، می توانید از شماره تماس های کارخانه های گل‌گهر و نیز مراکز عرضه محصولات، استفاده نمایید.

کشور ما تاکنون توانسته تولید و تهیه این نوع محصولات را به حدود 25 میلیون تن برساند و دومین جایگاه جهانی را پس از هندوستان به دست اورد. از جمله کارخانجات تولیدی ای نوع اهن الات می توان به گلگهر، نیریز، میانه، اپال، سیرجان، اصفهان، کیش، اردکان، بافت و شادگان اشاره کرد. نمونه محصولاتی که در شرکت ما به مشتریان ارائه می شود، عبارت است از: ،آهن اسفنجی گلگهر، آهن اسفنجی نیریز، آهن اسفنجی میانه، آهن اسفنجی اپال، آهن اسفنجی بافت و آهن اسفنجی شادگان. شما می توانید با مراجعه به سایت ما، تمامی این محصولات را بررسی کرده، از مشاورین ما کمک گرفته و در صورت تمایل خرید خود را انجام دهید.

مشاهده قیمت و آنالیز آهن اسفنجی بافت

فروش آهن اسفنجی

از آنجا که آهن اسفنجی ماده ای بسیار کاربردی در زمینه ساخت سازه ها و محصولات آهنی و فولادی به شمار می رود، منجر گشته که امروزه جایگزینی برای آهن قراضه و ضایعات تبدیل شود.

مفتخریم که کشور ما به عنوان یکی از مهم ترین تأمین کنندگان آهن اسفنجی در جهان شناخته شده است.

لذا جهت خرید و اطلاع از قیمت و نحوه چگونگی ارسال آهن اسفنجی شادگان ، آهن اسفنجی نیریز، آهن اسفنجی میانه، آهن اسفنجی اپال، آهن اسفنجی بافت، می‌توانین با شماره زیر تماس فرمایید تا کارشناسان ما، شمارا در فرآیند خرید راهنمایی فرمایند.