قیمت آهن اسفنجی میانه

جهت مشاوره فروش و خرید آهن اسفنجی میانه و یا استعلام قیمت آهن اسفنجی امروز با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

03195011166 – 03195011177 – 03195011188  – 03195011199

 جهت مشاهده جدول قیمت آهن اسفنجی کلیک کنید

آنالیز و قیمت فرومنگنز پرکربن

آنالیز آهن اسفنجی میانه

SizeAl2o3 Sio2 PS C MetallizationTotal Gangue Total Iron
9-18mm 0.5%max 4% max 0.08%max 0.005% max 0.120%max 91 -93% 4.5% Ave 88 -92%

آهن اسفنجی میانه

آهن اسفنجی مرکز چدن

آهن اسفنجی مرکز چدن

آهن اسفنجی میانه، در مقایسه با سایر شرکت هایی که به تولید آهن الان اسفنجی فعالیت دارند، از مرغوبیت بیشتری برخوردار است. دلیل این گفته آن است که درصد عناصر مضر مانند فسفر، در آهن اسفنجی تولیدی میانه، کم تر از 0/05 درصد می باشد. به همین جهت آهن اسفنجی تولید شده در این شرکت، از بهترین تولیدات آهن اسفنجی در کشور به شمار می رود.

آنالیزآهن اسفنجی میانه

کارخانه تولید آهن اسفنجی میانه، بهترین نوع آهن اسفنجی را به مشتریان ارائه می دهد. کیفیت و درصد خلوص بالایی که این نوع آهن اسفنجی دارد، آن را با دیگر آهن های اسفنجی متمایز ساخته است. کارخانه فولاد میانه، نخستین شرکتی می باشد که از تکنولوژی نوین پرد بهره می برد. این کارخانه به جهت تولیدات ایرانی، مجهزات خود را به پیشرفته ترین ابزارالات ارتقا داده است و حساسیت زیادی را در جهت مرغوبیت کالایی که به متقاضیان ارائه می دهد، به کار می برند.

تولید آهن اسفنجی میانه به روش پرد

از جمله کارخانه هایی که تولیدات آهن اسفنجی خود را با روش نوین پرد انجام می دهد، میانه می باشد. این روش بومی ایران است و توسط کارشناسان ایرانی اختراع شده و به ثبت رسیده است. اکنون نیز از ان در سطح بزرگ و صنعتی بهره برداری می شود. کیفیت بالای آهن اسفنجی میانه و درصد پایین میزان ناخالصی آن باعث شده تا مورد توجه و استقبال کارخانه داران واقع شود.

خریداری آهن اسفنجی میانه

کارخانه فولاد میانه، علاوه بر این که آهن الات تولیدی خود را در داخل کشور به فروش می رساند، صادرات گسترده ای را به کشور های ترکیه، پاکستان و دیگر کشور ها، انجام می دهد. کارخانه فولاد میانه، هرساله حدود چند صدهزار آهن اسفنجی تولید می نماید. در نتیجه این تولیدات داخلی، هیچ مشکلی در جهت خریداری آهن اسفنجی در داخل کشور نخواهد بود. این کارخانه، با به کارگیری انواع تکنولوژی های نوین دنیا و با افزایش کیفیت آهن آلات خود و با کاهش هزینه های مصرفی توانسته گواهینامه و تقدیرنامه های ارزشمندی را از آن خود نماید. چنانچه قصد خریداری محصولات این کارخانه را دارید، می بایست حتما به صورت حضوری به کارخانه مراجعه کنید. در این صورت، از تمامی مزایای محصول مد نظرتان استفاده کافی را خواهید برد.

مشاهده قیمت و آنالیز آهن اسفنجی گلگهر

دفتر فروش آهن اسفنجی میانه

دفتر فروش این نوع آهن، در شهر تبریز در استان آذربایجان شرقی قرار گرفته است. این کارخانه سالانه حدود صد هزار تن آهن اسفنجی مورد نیاز را تامین می کند و از مراکز تامین این نوع آهن الات به شمار می رود. این دفتر، مرکز فروش صادرات گسترده این دسته از محصولات این شرکت نیز می باشد. ترکیه از جمله مقاصدی می باشد که صادرات آهن اسفنجی به آن انجام می پذیرد.

از طریق مشاوران فروش مرکز چدن اقدام به خرید آهن اسفنجی کنید

03195011166 – 03195011177 – 03195011188  – 03195011199

شرایط خرید از کارخانه آهن اسفنجی میانه

بارگیری و تحویل محصولات مد نظر شما در کنار درب کارخانه انجام می شود، فروش بر اساس واحد تن صورت می گیرد و هزینه را می بایست به صورت نقدی پرداخت کنید. این کارخانه، همواره در پی افزایش کیفیت و تولیدات محصولات خود سعی کرده تا رضایت مشتریان خود را به طور کامل جلب نماید.

چنانچه قصد خرید آهن اسفنجی میانه را دارید، پیشنهاد می کنیم پیش از خرید خود حتما از پشتیبانان فروش و مشاوران ما، کمک بخواهید. تمام تلاش ما بر این است که رضایت و اطمینان خاطر شما را از بابت خریدتان جلب کنیم. البته که محصولات شرکت، تنها به آهن اسفنجی میانه، ختم نمی شود. محصولاتی از جمله، آهن اسفنجی گلگهر،آهن اسفنجی نیریز، آهن اسفنجی بافت، آهن اسفنجی اپال و آهن اسفنجی شادگان قابل ارائه به شما متقاضیان می باشند.